BLOGI
Inspiraatiota ja käytännön vinkkejä yrittäjille, jotka haluavat kasvattaa brändinsä näkyvyyttä.
Tämä blogi on sinulle, joka haluat kehittää yrityksesi visuaalista ilmettä, markkinointia ja verkkonäkyvyyttä rennolla, mutta määrätietoisella otteella.
Täältä löydät käytännön vinkkejä, ideoita ja inspiraatiota – ilman turhaa jargonia tai teknistä stressiä.
Miksi Squarespace on hyvä alusta?
Oletko miettinyt, miksi Squarespace on niin suosittu verkkosivualusta pienyrittäjien, luovien tekijöiden ja kauneusalan ammattilaisten keskuudessa? Tässä blogissa kerron konkreettisesti, miksi suosittelen Squarespacea asiakkailleni – ja miksi se voi olla juuri sinulle paras valinta.
Squarespace on helppokäyttöinen ja visuaalisesti näyttävä verkkosivualusta, joka sopii erityisen hyvin pienyrityksille ja yksinyrittäjille. Alusta tarjoaa kaiken tarvittavan yhdessä paketissa: verkkotunnuksen, turvallisen ylläpidon, hakukoneoptimointityökalut ja mahdollisuuden verkkokauppaan. Lisäksi sivuston päivittäminen onnistuu ilman teknistä osaamista.
Jos etsit vastausta kysymykseen "miksi Squarespace on hyvä alusta?", löydät tästä blogipostauksesta selkeät ja käytännönläheiset perustelut, jotka on kirjoitettu juuri sinulle, joka haluat verkkosivut ilman turhaa säätöä.
Visuaalinen ilme on kauneusalan yritykselle enemmän kuin ulkokuori
Mitä asiakkaat ajattelevat, kun kohtaavat brändisi?
Kauneusalan yrittäjälle visuaalinen ilme on paljon enemmän kuin pelkkä logo – se on ensivaikutelma, mielikuva ja luottamuksen rakentaja. Tässä kirjoituksessa kerron, miksi visuaalinen ilme on niin tärkeä osa menestyvää yritystä, ja miten rakennat siitä aidosti itsesi näköisen kokonaisuuden. Saat myös konkreettisia kysymyksiä, joiden avulla pääset liikkeelle oman brändisi suunnittelussa.
Miten valmistautua valokuvaukseen kauneusalan yrittäjänä?
Brändikuvaus tulossa? Lue parhaat vinkit kauneusalan yrittäjälle onnistuneeseen kuvauspäivään: vaatteet, rekvisiitta, tunnelma ja kuinka saat kuvista kaiken irti.
Miten säästää rahaa brändiuudistusta tehdessä? Osa 2.
Uudista kuvamaailma ja muu visuaalinen ilme yhtäaikaa – Miksi?
Etuja on monia mutta suurin on ehdottomasti ajan ja rahan säästö.
Miten säästää rahaa brändiuudistusta tehdessä? Osa 1.
Uudista kuvamaailma ja muu visuaalinen ilme yhtäaikaa – Miksi?
Etuja on monia mutta suurin on ehdottomasti ajan ja rahan säästö.
Ajatuksen voima – mitä minä uskon itsestäni?
Havahduin vasta viime syksyllä 2022 siihen että olin ehdottomasti aina haaveillut yrittäjyydestä. Miten siihen voi havahtua? Siten ettei lainkaan kuuntele itseään.